Kenapa bertiga aje???

Assalamualaikum...

Rentetan entry PU kami bertiga, ada yang bertanya bertiga aje? Mana ayahnya? Mungkin ada yang tertanya kan mana ayahnya....



So, PU jawab ajelah soalan yang ditanyakan oleh kawan dua orang nih ye....Mana ayahnya ye? Actually, PU sekeluarga ada 4 orang lah semuanya....PU, incik hubby, Aina dan Auni...

So, kalau kitorang nak bergambar, PU dan incik kena gilir gilir lah jadi photoG...Kat entry kami bertiga tuh, PU bergambar dengan anak anak. So, yang tukang ambil gambar incik hubby. Kalau incik hubby nak bergambar dengan anak anak pulak, PU pulak ambilkan gambar. Kesimpulannya, memang payahlah nak cari gambar kami berempat.....

Kesimpulannya, kalau korang nak tengok gambar kitorang berempat, tunggulah raya tahun nih ye.....

8 comments:

  1. hihii betoi tu.. slh sorg mesti jd photo G :-)

    BalasPadam
  2. hohoho...lawak pn ade..mst la tiga kalo 4 sape lak tukang tgkap gmbar kan heheee..adehhh~

    BalasPadam
  3. kena gili2 ambik gambar lah kan hihi

    BalasPadam
  4. selalunya macam tu la. bukan senang nak ambik gambar berempat kecuali ada timer pada kamera. kalau handphone je macam mana? ngeee...

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.