Jangan risau saya tak terasa hati pun.....

Assalamualaikum....

Semalam PU ada cerita pasal kaki Auni terluka kan...Alhamdulillah dan terima kasih kepada kawan kawan yang komen entry PU tuh....

Banyak banyak komen yang ada, PU tertarik dengan satu komen nih......


Haaa...nih la komen yang menarik perhatian PU..Masa PU baca komen Mrs Valentine nih PU senyum aje...So, don't worry la yang ye...PU tak terasa hati pun. Lagipun setiap orang ada pendapat masing masing kan....

Mungkin Mrs Valentine nak ingatkan PU supaya tak menderhaka kat suami..hehehe...Apa apa pun terima kasih ingatkan PU. PU manusia biasa yang akan buat kesalahan tanpa disedari. Mungkin bagi PU tuh perkara biasa tapi bagi orang lain tidak...So, if PU ada buat kesalahan after this, dengan tangan dan hati terbuka PU terima semua teguran sayang sayang PU nih semua....

Actually Mrs Valentine, PU memang ada cakap macam tuh kat incik hubby. Respon pertama yang PU dapat daripada incik hubby, dia gelak bila PU cakap macam tuh. Pastu dia cakap dah anak nak jatuh nak buat macam mana....BIla dia cakap macam tuh, PU senyum jelah kan....

Yela, badan letih sebab baru balik kerja, puasa lagi. Balik rumah macam tongkak pecah dibuat anak anak, memang kadang kadang apa yang keluar dari mulut tuh PU tak fikir dulu sebelum cakap. Tapi setakat nih alhamdulillah, incik hubby tak terasa pun apa yang PU cakap. Dia pun pernah beritahu PU, kadang kadang apa yang PU cakap tuh bagi dia kelakar sebab tuh dia ketawa. Bagi dia kelakar lah kan, bagi PU tak kelakar pun.....

Nota kaki* PU manusia biasa je...Takpe, PU sedia terima teguran kawan kawan....Sayang korang semua (^_^)

10 comments:

  1. hehehe...xpe...sebab dlu Mrs Velentine pernah ckp mcm 2 ngan abg..mmg dia tak terasa tp mak tegur lain kali jan ckp mcm 2 lagi...apa2pun jaga bby dlm perut 2 elok2..hehe

    BalasPadam
  2. tak salah menegur dengan cara elok, peringatan untuk PU & untuk kita semua jugak...kita terlepas la entry pasal auni jatuh tu..

    BalasPadam
  3. pu ni mcm mak sy.. sy paham keadaan pu... hihii...

    tp kan, dulu2 sy takut kat mak saya sbb garang tp bila dah kawen kami jd rapat... hehehh

    abah saya pulak jenis lembut jenis yg psiko anak.. tu yg sy pun didik ank ikut abah.. heheh.. dulu kan, sblm kawen, sy mmg rapat dgn abah pun.. :-)

    BalasPadam
  4. bagusnya hubby PU...siap boleh gelak lagi..hehe

    BalasPadam
  5. biasala PU sbg manusia biasa kdg2 kita mmg terlepas ckp....tambah2 pulak bila penat2 kan hihi

    BalasPadam
  6. Gurau2 suami isteri tak salah..:)

    Asal jangan ada yang terasa kan ;)

    BalasPadam
  7. salam PU..biasa la alam rumahtangga ni,dah hidup lama bersama...faham diri masing2 dah :D.

    BalasPadam
  8. shida blh senyum jer..sbb xde suami lg ^_^

    BalasPadam
  9. tegur menegur tu utk kebikan bersama jugak kan PU.

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.