Isnin, 13 Ogos 2012

Inisiatif yang PU cari untuk kurangkan atau hilangkan batuk.....

Entry sebelum nih PU ada beritahu inisiatif yang PU cari untuk kurangkan @ hilangkan batuk... Memang cara nih mujarab lah....Aina dan Auni dah tak batuk lagi. Cuma PU jer still batuk lagi..Tapi dah kurang sikitlah.......Tak seteruk macam minggu lepas......

Rasanya inisiatif atau cara yang PU gunakan untuk kurangkan @ hilangkan batuk nih ramai kot yang dah ikut dan buat....


Caranya, PU beli aiskrim vanilla mangkuk yang besar lepas tuh, sampai kat rumah terus bagi anak anak makan aiskrim. Aina dan Auni biasalah makan sekali tak cukup nak makan mesti dua tiga kali tambah....

Alhamdulillah, batuk Aina dan Auni dah hilang terus. Batuk PU kurang lah.....Balik nih lepas bukak puasa memang mengadap aiskrim vanilla lah jawabnya.

Nota kaki* Nak kemas kemas dah nih....Nak balik rumah..hehehe

9 ulasan:

  1. wow... sedapnyer vanila strawberry... yummy...

    BalasPadam
  2. oh, berkesan ek?.. Ros tak pernah cuba lagi...

    BalasPadam
  3. tgk aiskrim nie baru teringat aiskrim yg kawan ika bg . lupa pulak nak makan. hahaha

    BalasPadam
  4. tu la setengah org makan aiskrim dah ok..syukur la dah semakin sembuh

    BalasPadam
  5. cr pun tengah sakit tekak...boleh try petua pu nie..

    BalasPadam
  6. oh yeker? makan ais krim leh kurangkan/hilangkan batuk? saya tak tau plak.. hehe..thanks for the info..

    BalasPadam
  7. mkn eskem boleh hilangkan batuk ? bia betui ...

    BalasPadam
  8. mkn ice cream vanilla boleh hilang batuk eh...pas ni kalu batuk ley try

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.