Ahad, 5 Ogos 2012

1 tahun 4 bulan

ENTRY AUTO PUBLISH

Assalamualaikum.....

Alhamdulillah hari nih genap umur Auni 1 tahun 4 bulan......Pejam celik pejam celik dah besar pun Auni. Perangai pun semakin menjadi jadi....Biasalah kenakalan baby macam Auni nih. Panjat sana panjat sini, tekan sana tekan sini, koyak sana koyak sini.....



Setiap anak memang perangai berbeza dan cabaran nak jaga diorang juga berbeza.....Antara Aina dan Auni, Auni lah yang paling banyak cabaran untuk PU tempuh dan lalui nak jaga dia.....Mungkin betullah apa orang kata anak kedua nih memang berbeza dengan adik beradiknya yang lain...yang penting pengalaman bersalinkan Auni juga menakutkan PU..Sampai sekarang masih terasa keperitan melahirkan Auni...InsyaALLAH ada masa nanti PU akan cerita pengalaman bersalinkan Aina dan Auni dekat kawan kawan.....Tengok kawan kawan blogger lain yang pregnant cerita pengalaman pregnant dan bersalin...PU teringin juga nak share...hehehe...

Yang paling seronok bila dengar Auni bercakap......Khamis lepas jadi satu peristiwa yang kelakar kat rumah mak ngah PU..Auni punya angkara....hehehe...nanti PU cerita kemudian....

Syukur, hari nih Auni dah 1 tahun 4 bulan.....Tinggal 8 bulan je lagi Auni dua tahun...

5 ulasan:

Terima kasih sudi tinggalkan komen.