Senjata yang patut PU gunakan untuk gangster yang ganggu PU..hehehe

Inilah senjata yang perlu PU gunakan kalau gangster gangster kat luar sana yang nak ganggu PU...Ada berani??? Tak payah belajar taekwando atau karate bagai..Ada senjata nih pun dah kira cukup lah kan...Confirm diorang kecut punya..




























































































Nota kaki* Takde maknanya gangster gangster tuh takut tengok senjata daku nih....Confirm kena gelak kaw kaw punya...Apa pun tak boleh...

5 comments:

  1. hihi..sudu jer ye..wat ketuk pale dia..

    BalasPadam
  2. hahahhahhahha... sy ada gak terbaca kat fb td tp xkomen sekali pu wat entry blhlah komen.. hihii

    gelak sorg2 sy td.. nak gak tanya pu... takut sgt ke gangster tgk sudu pu ni.. hehheh

    BalasPadam
  3. ahahaha... gangster tu terus amik buat makan sup pun boleh...

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.