Kaki Auni luka pula =_='

Malam tadi, lepas kes Aina menangis macam kena histeria tuh, PU lepak lepak tengok TV, incik hubby letak Auni atas badan PU. PU marah jugak lah sebab mengganggu konsentrasi nak tengok tv..hehehehe...

Sekali incik hubby bagitahu kaki Auni kat lutut luka....PU apa lagi membebel bebel lah kat incik hubby. Dia sibuk sangat bawak anak anak main kat luar. Dia leka berborak dengan jiran jiran, sampai kaki anak terluka..

Auni pulak asyik tunjuk kaki dia yang luka tuh...Menunjukkan betapa sakit dan pedihnya kaki dia kan....


Masa nih Auni tengah menetek....Incik hubby bawak Aina keluar pergi kedai beli plaster untuk Auni....Incik hubby tak tahan dengar bebel tuh yang dia cepat cepat pergi beli plaster...Sebelum isteri dia nih bertukar jadi Incredible Hulk baik dia pergi kedai cepatkan...


Masa nih kaki dia dah bertampal plaster..Time nih Auni dah tidur pun....Kesian Auni, dia menahan sakit je...

Nota kaki* Sepanjang PU jaga Auni selama setahun 3 bulan tak pernah pun dia terluka. Jatuh tuh dah banyak kali lah kan....Tapi semalam baru incik hubby jaga, Auni dapat 'hadiah' pertama.....Sabar jelah kan =_=

8 comments:

  1. aduhh... auntie yg tgk luka tu pun rasa ngilu je... mesti pedih kena air tu...

    BalasPadam
  2. Kesian luka. Kdg tak jangka boleh berlaku. Nak membesar mcm tulah..

    BalasPadam
  3. ala siannya auni..xper sikit jer tu ti mesti baik cepat..:)

    BalasPadam
  4. dugaan kak..sabar jelah yer :)
    hope auni cepat sembuh :)

    BalasPadam
  5. kalu alisha, uka camtu.. sebulan tak habis lagi dia duk sebut sakit.. padahal mksd alisha tu nak gtau kaki dia luka tp xreti, so, ckplah sakit.. heheh

    BalasPadam
  6. tak baik cakap suami mcm 2...dh nak jadi kan..yg penting auni elok k..harap awak tak terasa hati

    BalasPadam
  7. kesian auni..mesti pedih kan luka tu

    BalasPadam
  8. Takpe kenangan untuk Auni tu :)

    Sabar ye PU..heheee

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.