Filem Allahyarham P.Ramlee yang PU tak suka tengok!!!

Kalau korang nak tahu PU nih memang minat gila dengan filem filem Allahyarham P.Ramlee tau. Tak pernah jemu waluupun tengok banyak kali...Tapi ada satu filem Allahyarham nih yang PU takkan tengok. memang sakit hati tau tengok filem nih.....Mulalah mulut PU pot pet pot pet tengok filem nih.....

Nak tahu filem apa yang PU tak suka tengok tuh???Meh skroll bawah lelaju..................

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Serius memang gila punya benci PU dengan mak mertua Kassim Selamat nih....Membara bara tengok perangai orang tua nih.....Lepas tuh watak Dr. Ismadi.....Ishhhh...buat tambah dosa aje PU nih kan....Memang takkan nak tengok filem nih lah....Kesian sangat kat Kassim Selamat.....Tak sangka perangai mak mertua dia macam tuh kan...

Agak agakkan ada lagi ke perangai mak mertua yang zalim macam NYONYA MANSOR nih.....Kalau lah ada lagi manusia spesis nih tak tahulah apa PU nak cakap.....Syukur alhamdulillah PU dapat mak mertua yang baik dan bukan spesis macam Nyonya Mansor nih....(^_^)

7 comments:

  1. Salam PU..klu ramai yg xsuka nyonya mansor,mmg hebat la lakunannya tu:D
    Suker tgk chombi...

    BalasPadam
  2. oooo filem ni..

    eh, tp rs smlm br tgk iklan cite ni nak siar bile ntah, xperasan lak/...

    BalasPadam
  3. entah-entah ada lagi x mak mertua perangai camtu..hihi

    semalam ada ditayangkan kt tv2 kan..rasa cam nk tengok semalam..tapi ngantuk pulak..sudahnya layan mata la..tidurr..:)

    BalasPadam
  4. wani suka lakonan P.Ramlee yg lawak2 jer hihi

    BalasPadam
  5. nana tak ingat da cerita ni macam mana...ingat pendekar bujang lapok je,hee:)

    BalasPadam
  6. kak fieda pun suka filem p ramlee yg lawak jer..yg sedih2 gini wat geram jer tgk..

    BalasPadam
  7. Suka tengok cerita nie..memang cedih giler hihihi

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.