Jumaat, 20 Julai 2012

Auni si cilik yang berani!!!

Assalamualaikum...

Kelmarin, PU duduk lepak lepak kat luar rumah dengan makcik, pakcik dan adik adik sepupu.Macam biasalah kan kalau dah saudara mara berkumpul, meriah lah kan…Nak jadikan cerita, masa tuh, PU baring kat sofa tiga kat tepi tingkap bilik. Aina baring atas badan PU.
Lepas tuh, Aina panjat sofa yang PU baring tuh. Panjat punya panjat, Auni sampai kat kepala sofa. Pastu, dia duduk duduk lepak kat atas kepala sofa tuh…





Masa nih auni cakap “Gi..gi…gi,” kat pakcik makcik dia….Kitorang memang tergelak masa nih..Kelakar tengok aksi Auni macam nih…
Pastu, dia pun apa lagi mula memanjat tingkap. Masa nih, PU cepat cepat snap pic Auni memanjat. Perangai Auni nih tak ubah macam budak lelaki, lasak bukan main lagi.

Kebetulan masa nih, incik hubby call PU. PU apa lagi mengadu kat incik hubby perangai anak dara dia sorang nih. Incik hubby memang terkejut lah…Bukan kata dia, PU pun terkejut jugak sebab Auni memang berani. Kalau Aina, jangan haraplah dia nak panjat tinggi tinggi macam nih. Memang hati kering lah Auni nih…

Korang tengoklah gambar gambar aksi bernai Auni kat bawah nih…




Posing seksi Auni khas untuk tatapan semua tau..hehehehe




Yiihaaa…gaya spidergirl melekap kat tingkap…hahaha….

Balik nih tak sabar nak tunjuk incik hubby gambar gambar Auni…Biar dia tahu karenah anak  dia sepanjang dia takde kat rumah..Baru dia tahu, macam mana PU penat melayan telatah dan karenah anak anak kesayangan dia..hehe

6 ulasan:

  1. hahahah..mcam anak saudara ika jugak. suka sangat penjat2 nie tak padan dgn perempuan. haishhh

    BalasPadam
  2. Alahaiii..bhaya yela auni ni..adehh.sexy gitu.hhahaha..Auni jgn nakal2 ye :)

    BalasPadam
  3. opss!!...pesanan tuk mama auni...jgn biarkan anak anda beraksi dengan memakai skirt...hahahaha

    BalasPadam
  4. Salam.. Jom tgk Promosi Baju Raya utk Anak2.. And jgn Lupe Follow yee.. Tq ;)

    Oppsss lupa sudah, I dah Follow u yee.. hehe..

    BalasPadam
  5. alahai auni....jgn buat selalu yer bahaya tu...hihi

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.