Rabu, 27 Jun 2012

First time tengok benda nih kaler putih (-_-)


Sebelum snap gambar nih PU susun dulu cili padi nih...hehehe.....Memang ada ke cili padi warna putih macam nih??? PU tak pernah tengok dan jumpa pun. First time tengok nih dekat office member PU. Dia simpan dalam plastik, PU tengok  ada macam macam warna cili padi merah,hijau,oren dan putih. PU gelak tak ingat dunia masa tengok cili padi warna putih nih....Sebab macam pelik aje kan...

Korang pernah tengok or jumpa ke cili padi warna putih...Serius PU tak pernah tengok....Tuh yang gayat sangat tengok cili padi nih sampai amik gambar lagi....Cili padi pedas jugak ke or tak ye??? 

8 ulasan:

  1. oooo...ade upenye cili kaler putih ye..bese tgk kaler merah n hijau je..pastu kaler hitam..sbb da lunyai..hahaha..

    BalasPadam
  2. ni 1st time tgk kt blog PU...selalu kaler merah n hijau pnh la hihi

    BalasPadam
  3. pernah tgk tp tak pernah rasa lagi..

    BalasPadam
  4. xpnh tgk lg wane putih.. ade yer... pelik lak.. :-)

    P/s : saya pun xtau camne nak dpt BE ni.. tp mula2 dulu, saya ikut tips dr nuffnag..

    http://ihaveasweetsmile.blogspot.com/2011/09/tips-dari-nuffnang-untuk-dapatkan-be.html

    lps tu, sentiasa dapat BE.. tapi ambik masa jugaklah.. tapi pernahlah jugak kemarau be... heheh

    mcm skrg, dkt blog utama.. nehiii.. dah xda BE.. muahhaha

    BalasPadam
  5. Pernah tgk .. nenek sy tanam depan rumah die .. Makan mcm tu je sbb tak pedas pun :)

    Lagi 1 , PU penah tgk cili berbentuk bulat tak ? yg tu lg comel .. selalunye cili padi panjang2 kan ? yg ni bulat . Kalau sape yg tak tahu , mesti ingt buah ceri . Hehe :D

    BalasPadam
  6. @roziahojijie
    erk???bentuk bulat...ada erk...nti share yang..nk tgk

    BalasPadam
  7. penah tgk, pegang, n rasa.. my mom ade tanam kat kg.. :)

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.