Selasa, 5 Jun 2012

Cara Aina dan Auni main buaian

Actually buaian nih mama PU bagi kat Aina since tahun lepas..Masa tuh Auni masih dalam perut lagi. Aina bukan nak main sangat buaian nih..So, PU letak buaian nih dalam bilik yang diajdikan stor. Sekian lama buaian nih bertapa dalam bilik stor, akhirnya PU keluarkan dalam bilik pertapaan buaian tuh. Apa taknya si Auni dah nampak, dia mmintak PU keluarkan....

Bila PU letakkan buaian nih kat ruang tamu, macam nih lah pulak caranya dua beradik nih main buaian. Yang ada anak kecil sila ajar anak anak korang jangan tiru aksi dua beradik nih ye, sangat merbahaya....Cara duduk dan main buaian diorang nih memang tak betul...


Main buaian denga gaya seksi lagi....




Gambar agak goyang sebab masa nih diorang dengan hayun buaian nih laju...


Masa nih hayunan buaian memang laju gila...PU sempat menjerit kat diorang masa snap pic takut diorang terjatuh tapi sebaliknya diorang ketawa...apa pun tak boleh...


Auni suka sangat berdiri atas buaian nih pastu hayun laju laju...Adoiii lah, gugur jantung PU di buat anak anak...Lagi kita tegah lagi dia buat....Siap pagi pose special sambil tersenyum kat ummi dia....

Macam nih lah gelagat anak anak yang perlu PU hadap setiap hari....Kadang kadang PU akan jadi tarzan wanita sebab anak anak...Bila cakap elok elok tak nak dengar....Saja la tuh kan nak bagi satu Malaysia dengar suara sumbang ummi diorang kan...hai..sabar ajelah...

7 ulasan:

  1. Hehe they so happy

    Oh I have guess and win
    NAmesherry.com
    Sherryshopping.blogspot.com
    Mymomsbest.us

    Have fun

    BalasPadam
  2. My place no space can't have this swing

    Sherrygo.blogspot.com

    BalasPadam
  3. tgk gambar pun saya risau budak2 ni jatuh.. mmg PU wajib jd tarzan la mcm ni..huhu.

    BalasPadam
  4. nama anak PU sma ngan anak sy aina... :)

    BalasPadam
  5. Betul tue...kadang2 cik rose pun jadik tarzan...hihihi

    BalasPadam
  6. huhuu seriau pulak bila bdiri n hayun buai laju2..

    BalasPadam
  7. betul tu..dulu masa belum kawen..suara kan main slow lagi..sejak ada anak....suami dah tegur....mai mana suara kuat tu...huhuhu...anak-anak mmg suka buat aksi yang mama terpaksa nyaringkan suara...hihihi

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.