Aina merajuk sebab tak dapat aiskrim(-_-)

Alahai merajuk pula anak Ummi seorang nih. Korang tahu tak Aina nih akan merajuk dengan PU kalau apa yang dia nak tak dapat.


Macam tadi,dia nampak mangkuk aiskrim. Dia tunjuklah mangkuk tuh sambil cakap nak. PU dukung dia,pastu cakap tuh bukan aiskrim dalam tuh ada minyak. Pastu,PU turunkan dia kat lantai. Sekali dia lari kat ruang tamu, menangis korang tahu. Merajuk sebab nak aiskrim tak dapat.


Rumah PU nih jarang beli aiskrim. Kalau teringin sangat nak makan, baru beli. Sekali beli, 2,3 jenis aiskrim.huhuhu..tamak haloba kan. Sekarang nih mungkin jaranglah kot PU beli aiskrim kat luar lagi sebab dah ada resipi nak buat aiskrim sendiri. Cuma belum dipraktikkan lagi. InsyaALLAH satu hari nanti lah kot PU buat. Kalau malas jugak nak buat, beli kat kedai lah jawabnya kan.


Nota kaki* Masa nih Aina dah tak merajuk lagi sebab PU pujuk dia dengan lempeng cicah mayonis.hehehehe..


Published with Blogger-droid v2.0.4

3 comments:

  1. anak2 klu xdpt apa yg diorang nak merajuk la kan hihihi...tp xper asikrim dh diganti dgn lempeng aina dh xmerajuk kan hihi

    BalasPadam
  2. saya pn slalu buat aiskrim sndiri. bleh pilih nk flavour n letak apa kt dlm tue. :)

    BalasPadam
  3. lempeng cicah mayonis??,, sedap ke ek.. xpnh try cicah mayonis..

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.