Sabtu, 30 Jun 2012

Aina dan lipstick!!

Waaa.....rasa nak menangis tengok keadaan dua beradik nih......Masa Aina dan Auni buat projek nih, PU tengah mandi...So, konon konon nak suruh dua beradik nih tidur awal, PU tutup semua lampu dan buka lampu dapur jer...

Lepas dah mandi tuh, rumah sunyi sepi. Langsung tak dengar suara Aina dan Auni....Punyalah lega konon konon bajet diorang dah tidur. Sekali PU tinjau kat ruang tamu....Hamek ngko!!!Terkejut beruk PU...Habis beg mekap PU diorang main..Segala harta karun dalam tuh diorang keluarkan...

Yang PU sedih tuh, lipstick PU jadi mangsa ooo..Habis patah..Tengok muka Auni clear jer... tengok pulak muka Aina..Kus semangat!!!Masa tuh tindakan drastik, PU ambil lipstick dan pukul pukul sayang bahu Aina.....


Tengoklah apa dah jadi dengan lipstikc kesayangan PU nih....Nih la satu satunya lipstick yang PU ado...Sodih lak ai tengok ghoman lipstick nih ha....


Tengoklah Aina pakai lipstick sampai ke pipi dan dagu....Nak kalahkan Ummi dia lah tuh...Siap bagi pose baik punya!!!!


Pose senget kepala istimewa daripada Aina...




Nak tergelak pun ada bila tengok gambar nih....Adoilah anak anak..Macam macam fiil lah....Tapi PU tak terkejut kalau Aina sapu lipstick kat tempat yang sepatutnya...Bibir dah cantik penuh dengan lipstick tapi yang tak berapa nak cantik tuh bila lipstick tuh dia sapu penuh dagu dan pipi bahagian bawah tuh....

Bila PU snap gambar dia nih, siap request lagi "Nak ngok!" Konon konon bajet cantik lah tuh kan...Apa pun tak boleh....

Lepas nih tak tahu la apa lagi benda baru yang Aina nak buat...huhuhu.....

Entry Auto Publish

10 ulasan:

  1. hahahah..ummi dia kena bli lipstick baru la lepas nie.

    BalasPadam
  2. Biasa la tu.. anak2 suka buat apa yg mereka selalu tengok..

    BalasPadam
  3. hihihihi.. kecik2 dah mula nak bergaya.. dah besar ni mesti makin pandai make up..

    sedihnya tgk lipstick tu.. adoi, kena beli baru la jawabnya..

    BalasPadam
  4. aiyakkk....habis lipstik ummi dia..

    BalasPadam
  5. hihi... penuh mulut ngan liptik! hihi.. budak mmg mcm ni, suka mencuba :)

    p/s: nak jadi bloglist deno tak? heeee ^_^

    BalasPadam
  6. sama je cam anak saye..klau lepa je..abis lipstik..skang tak pakai lipstik dah...gloss pun dia belasah je..hehe :)

    BalasPadam
  7. Really when someone doesn't understand after that its up to other viewers that they will help, so here it takes place.
    Feel free to surf my weblog grumpy cat

    BalasPadam
  8. If some оnе ԁesires to bе
    updаted ωith most геcent technologies theгefoге hе must
    be pау a vіsit thіѕ
    webѕite аnԁ bе up tο datе аll
    the time.

    Look into my blog payday loans

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.