Rabu, 9 Mei 2012

Wanita ini mempunyai HATI yang teramat JAHAT!!

Apa perasaan korang bila tengok video nih???Binatang pun tahu sayangkan anak....Di mana letaknya iman dan hati wanita ini...Sanggup perlakukan seorang bayi yang tak mengerti apa apa macam binatang!!! Semoga ALLAH berikan balasan yang setimpalnya kepada wanita yang bernama IRA ini!!!!

video


5 ulasan:

  1. ada tengok jugak tadi kat blog borak kosong...

    BalasPadam
  2. tak sanggup la nk tgk..takut terbawak2 sampai tido krg..dia buat ape kat budak tu..?

    BalasPadam
  3. taknak tgk tp tertengok jgk..Ya Allah...nape buat budak tu gitu..sedih betul fieda tgk..menitis airmata..kucing pun tak sanggup rasanya kita nk buat gitu..tak guna betul la..yg tukang ambik gambor tu pun tgk jer..adohai ...nape ye..??cepat2 lah biar kena tangkap setan bertopengkan manusia ni..

    BalasPadam
  4. eeee...x sanggup nk nengok...dgr dari opis mate ceriter jer.....x sanggup...x sampai hati nk nengok....ape nak jadi la dgn dunia skarang nie.......uuuuhhhhhh.....

    BalasPadam
  5. ooo wanita ni tgh jalani hukuman pnjarakan skrg.. sian dkt ank dia.. menangis sy tgk video ni..

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.