Selasa, 29 Mei 2012

Tidur sambil peluk tangan Ummi!!

Kisah si kecil Aina....Sekarang nih dah ada fiil baru.....Adoyai!!!PU sendiri pun tak tahu mana fiil dia ambil nih...Kalau anak anak kecil lain tidur bertemankan bantal peluk atau bantal busuk, Aina lak pulak tidur mesti nak peluk tangan Ummi dia..

Macam malam tadi, macam biasa la Auni tidur atas badan ummi dia nih kan....Haa....hamek ngko, bukan main besar bantal peluk si Auni...hehehe...Lepas tuh, Aina tidur menempel sebelah PU. Pastu dia tarik tangan PU, peluk kuat kuat....

Bila PU tarik tangan semula, Aina marah PU sambil cakap "Ma....." Pastu dia tarik tangan PU semula....Apa pun tak boleh Aina nih la....

Punya banyak la bantal kat rumah, tangan ummi dia juga dia nak peluk. Hai, anak anak..Macam macam fiil Aina nih la...Naik lenguh tangan PU dibuatnya....Nak kata tangan ummi dia lembut macam tilam Vono takde la pulak kan....Lepas nih, tak tahu apa pula fiil si Aina nih.... 

4 ulasan:

  1. alolol0...comel nye cara dia tu taw..^_^
    tapi kita jelah yg tak larat nak melayan dia kan hihihi

    BalasPadam
  2. http://liyana-fauzi.blogspot.com/2012/05/segmen-bloglist-may-june-by-yana.html

    Jom JOIN Segmen Yana:)

    BalasPadam
  3. hihii mkin bsr mki mcm2 peel kan.. cam alisha ni pun, kalu tido, mesti nak peluk saya... kaki dia kat perut saya n tgn kat dada.. hihi

    BalasPadam
  4. ololo..mcm2 ragam anak2 ni ye PU..

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.