Isnin, 28 Mei 2012

Apam Polkadot order from officemate

Pasal apam polkadot lagi.....Kali nih order daripada officemate PU sendiri. Dia order 20 biji...PU buat kaler nih jela sebab masa dia order apam polkadot nih, PU dah siap kemas barang barang buat apam polkadot...Nak tak nak terpaksa la PU buat apam tuh semual sebab dah orang order kan...

So, cenggini ler rupa apam polkadot yang PU buat tuh. Kaler ungu tuh puas PU adjust bagi nampak cantik warna dia tapi kaler nih jugak yang dapat.



Apam polkadot siap dibungkus....

Alhamdulillah rezeki ALLAH bagi. Walaupun sedikit tetap juga rezeki kan? Kalau kumpul sikit sikit lama lama jadi bukit kan....

Dan kepuasan tuh datang bila apam polkadot mendapat pujian daripada kawan kawan. Syukur di atas kurniaan yang ALLAH berikan kepada PU....

Nota kaki* Dulu memang takde keyakinan langsung bab bab pastry nih..Rasa ZERO..hehehe

5 ulasan:

  1. sis,nk tnya sis kira mcmana utk tempahan polkadot nie..sy ada org booked utk next week sebyk 300 bj..nie first time org nk tempah..blh jwb kat alamat email sy
    faizah_1084@yahoo.com.my

    BalasPadam
  2. wah... mkin maju ni... bgus2...

    tahniah :-)

    BalasPadam
  3. Terliur pulak..lama tak buat apam polkadotni..^_^

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.