Isnin, 5 Mac 2012

Penangan Asi Pil (Pil tambah Susu Badan)

Sekian lama PU tak pam susu badan maka esok akan bermula semula rutin harian PU yang dulu (selepas pantang)..Sebelum nih, kalau breast membengkak memang dan tunggu sampai rumah dan terus bagi Auni menyusu..Masa selepas pantang dulu memang PU ada pam susu lebih kurang 4 bulan jugak pastu PU stop mengepam sebab breast tampung susu cukup sampai ke rumah. Sehingga sekarang Auni masih susu badan tau....Alhamdulillah rezeki Auni. Disebabkan Auni kuat menyusu badan, PU cari alternatif lain untuk tambahkan susu badan. Yelah, Ummi dia nih pemalas nak makan banyak, so, terpaksa cari alternatif lain utnuk tambah susu.

Kebetulan kawan ofis PU ada pil untuk tambah susu badan. So, dengan baik hatinya dia bagi pil tuh kat PU. PU dah dapat pil nih 2 minggu lepas tapi baru hari nih start makan. Tak sangka pulak ubat nih betul betul mujarab. Dah la pam dan botol susu tak bawak...Adoiiii la, sakitnya nauzubillah...Saat entry nih PU taip, PU menahan sakit sebab breast dah terlalu bengkak....Betul betul kuat penangan Asi pil nih....

PU nak snap pic pun tak mampu dah sebab duk menahan sakit....Tak sabar nak balik jumpa Auni..Suruh dia minum puas puas sampai kenyang. Syukur Ya ALLAH di atas rezeki yang Engkau kurniakan untuk anakku.

2 ulasan:

  1. alhamdulillah.. rezeki auni.. sy stakat ni xpnh mkn lagi.. sbb stakat ni, alhamdulillah susu msh cukup utk alisha ;-)

    tapi nanti2 pu tunjuklah gambo pil tu.. mana tau kot next time sy memerlukannya :-)

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.