Rabu, 15 Februari 2012

Jom belajar mewarna bersama Aina dan Auni

Semalam PU cerita pasal barang yang ada dalam goodies bag yang Mummy Ayu bagi....Hari nih PU nak cerita pasal dua orang anak dara PU..Aina dan Auni...Jangan tak tahu dorang nih ada bakat mewarna tau...Ikut PU la kan kan...tapi kan bab bab melukis memang PU surrender la...Budak darjah satu lukis pun cantik....PU nih bukan la takde bakat melukis, ada sebenarnya tapi melukis nih perlu kekreatifan dan kesabaran maka PU bukan la tergolong dalam golongan yang terror dalam seni nih..hehehe..

Okeh okeh melalut pulak....berbalik pasal Aina dan Auni....Macam macam ragam dua beradik nih mewarna.....Gambar gambar dorang kat bawah nih memang seksa...Mana taknya...Dua dua pakai baju dengan pampers jer...seluar masing masing dah tanggal....

Tengok la Aina tekun mewarna langsung tak pandang kiri kanan dah....




Auni pun nak mewarna jugak..Takkan kakak jer kan....Nasib baik sorang satu ada colouring book...Kalau tak, confirm berebut...


Tengok aksi Aina..Lepas tuh meniarap pulak...Kusyuk betul dia mewarna sambil duk memikir nak guna warna apa...


Auni nih memang pantang pegang apa saja barang....Confirm masuk mulut...aishh...




Aina betul betul tekun mewarna.....langsung tak hairan kan PU yang sibuk snap gambar dia....


Lepas nih PU ingat nak belikan dia pencil colour tapi.....takut tak cukup dengan buku, dinding rumah pulak dia warna nanti....Sofa PU dah ada corak corak dakwat biru pun...Kerja si Aina la...dah bagi buku suruh tulis tulis....Tak cukup dengan buku, dia conteng conteng kat tangan dan kaki...Lepas tuh sofa pulak jadi mangsa....So, sekarang nih duk berkira kira nak belikan pencil colour untuk dia atau tak...Confirm la dinding rumah PU colourful jadinya dibuat anak kalau PU jadi beli..hehehe

2 ulasan:

  1. hihii alisha pun sm gak.. conteng dinding badan dia lah.. adoiii..

    BalasPadam
  2. dorang ni kalau dah dapat pencil kaler habis la..macam maira ni bkn setakat buku,habis meja kerusi di kalernya..

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.