@ Ian's Birthday Party | Son of the vogue blogger

Semalam PU bawak anak anak pergi rumah sorang blogger nih sempena sambutan hari jadi anaknya ke 6 tahun. PU sampai lebih kurang jam 3.40 petang. Actually acara bermula jam 2.00 petang tapi PU sampai lewat sebab dua beradik nih buat perangai pulak. Yang sorang nak tidur yang lagi sorang sibuk naik main. Memang payah nak siapkan dua beradik nih. Tapi syukur segalanya dipermudahkan...

Pastu PU bergerak la dari bdr Sri Sendayan ke Bukit Galena....Mula mula memang senang jer nak cari jalan. Just ikut board kat tepi jalan tuh. Tapi sampai jer simpang perumahan Bukit Galena PU terlajak ke jalan depan. PU patah balik dan  masuk simpang yang betul. Lagi sekali PU masuk lorong yang salah. Pusing punya pusing, PU keluar dari lorong yang salah tuh dan terus cari jalan yang betul. Akhirnya Pu jumpa juga rumah blogger nih. Mula mula pergi memang la rasa susah tapi rasanya kalau banyak kali pergi dah terror pun...Stereng dihujung jari jemari je..hehehe...

Sambutan birhtday kat rumah blogger nih memang meriah. Alhamdullillah blogger nih memang peramah...Nak tahu PU pergi rumah siapa? Cuba korang tengok kat bawah nih...

*
*
*
*
*
*
*
*
*
-sumber Mummy Ayu-

PU langsung tak sempat nak snap gambar dengan Mummy Ayu cuz tab PU tertinggal dalam kereta. So, harapkan gambar dari kamera Mummy Ayu jela.....As a prove PU datang rumah Mummy Ayu, korang leh baca entry Mummy Ayu nih..tengok pic siapa dalam entry tuh...

Nanti PU post entry apa yang PU dapat sempena birthday Ian semalam....

4 comments:

  1. wah....dah mula2 dah..mana ada voguenya..biasa2 jer..
    tq sbb sudi stg and sorry kalu ada terkurang ker..tak sempat nak layan sgt kan...

    BalasPadam
  2. wah...bestnyer dapat jumpe mummy ayu...

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.