Bengkel Kecantikan @ S2 Mall Seremban

Jumaat lepas PU ngan kawan kawan ofis terlibat dengan bengkel kecantikan sempena Karnival Belia yang diadakan pada 17 sampai 19hb Feb. Kitorang join ubder Perkep.


Program bermula jam 10 dan tamat jam 12 tengahari. Tapi memandangkan penganjur program lewat sampai,maka lewat la bengkel tuh start.


Seronok jugak belajar grooming nih. Tenaga pengajar dari Dina Collection. Boleh dikatakan DC nih popular juga la. Banyak cawangan yang akan dibukak seluruh Malaysia tau.


Kat bengkel nih DC ajar cara mekap nak me pejabat,santai dan menghadiri function. Banyak jugak ilmu yang PU dapat cuma tinggal nak praktikkan aje..hehe.


Kat bengkel tuh,setiap peserta dapat shawl setiap seorang..Tp shawl tuh PU bagi kat adik aje la. Shawl PU dah terlalu banyak..So,sedekah kat adik jela.


Lepad nih, PU ingat nak join pencarian modella.hahahaha..Macam incik hubby izinkan..


Published with Blogger-droid v2.0.4

1 comments:

  1. baru singgah pg JJ seremban semalam..kak,pemenang xbg fiza gambar puun lagi..mintak die email fiza anta gambar[azhafizahmdnor@gmail.com]..fiza takut fb ade prob..die ade shout kat box fiza..fiza dah inform die..lepas tu senyap je xdpt pe2..

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.