Bacalah Anakku | Read Easy Phonics

Semalam satu hari suntuk PU tak update entry. Makanya, graf PU turun merundum...hehehe...PU nak share dengan korang apa yang PU belikan untuk Aina dan Auni semalam kat MPH...PU rasa nih memang sangat sangat sesuai dan berfaedah untuk dorang.


Tadaaa.....Nih la benda yang PU belikan....Buku Bacalah Anakku dan Easy Read Phonics..Memang buku nih ada faedahnya. Kalau anak anak kita yang tengah membesar elok sangat ajar dorang guna buku buku nih. Siap ada cd tau cara sebutan huruf huruf dengan betul. Sangat sangat bagus untuk ajar anak anak yang baru nak belajar bercakap. macam Aina dah pandai sebut beberapa perkataan tapi PU dia belajar dengan lagi. kalau boleh bercakap dengan cara yang betul.

PU tak rasa rugi pun beli buku buku nih. Harganya boleh tahan la tak terlalu mahal tak terlalu murah. Semua orang mampu beli....

Nota kaki* pasni nak update entry pasal buku untuk PU pulak..apa agaknya buku tuh erk???

2 comments:

  1. buku ni mmg bagus..anak2 saya masa tadika sume guna buku ni..hasilnya 6 tahun dah lancar membaca..skrg ni buku nu dh tutunkan kt maira plk.

    BalasPadam
  2. samalah ngan kak fieda. pendedahan awal pada anak2 seawal umur 4 thn... insyaAllah umur 6 thn dah lancar membaca...

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.