Isnin, 5 Disember 2011

RM1,000,000 Money Drop buat aku sakit hati dan geram!!!

Salam peeps!!!

Korang mesti dah tengok RM 1,000,000 Money Drop yang bersiaran hari Sabtu lepas kan??Korang sakit hati tak tengok jawapan jawapan yang peserta Money Drop bagi??? PU toksah cakap la...Berbakul bakul PU marah dorang. Mana taknya jawapan yang dorang bagi tak masuk akal langsung. Kalau soalan susah nak mampus boleh la jugak dimaafkan...Nih soalan senang giler....


Peserta pertama

Dondang Sayang tarian masyarakat mana?
terang terang dorang boleh jawab Baba dan Nyonya takde tarian. So, dorang labur duit tuh kat Jawa dengan Minangkabau. Haishh soalan senang pun tak boleh jawab...Hamek ko melayang RM 1,000,000. Budak sekolah rendah pun boleh jawab la....

Peserta kedua ( Pasangan Kembar)

'Masakan Lemak Cili Api' popular di negeri mana??
Dah sah sah la jawapannya Negeri Sembilan. Labur ajelah kan. Nih pergi agihkan negri Johor. Nih lagi bangang!!!Wat sakit hati jer tengok....

Peserta ketiga (Bestfriend)

Tasik ini terletak di Negeri Perak?
Tasik Chini, Titiwangsa dengan Kenyir nih memang bukan asal Perak....Dah sah sah la Temenggor tuh jawapannya. Boleh pulak labur duit tuh kat Kenyir....Adoyaiii!!!!Bertambah sakit jiwa PU tengok dorang nih.

Nama sebenar biduanita Saloma...
Ada ke dorang pilih Salma binti Hayek....wei, korang kenal tak siapa Salma Hayek tuh????Sakit kepala wei....

Dan ada la beberapa lagi soalan yang dorang jawab macam ntah pape....Geram geram geram....

Yang bestnya incik hubby ajak PU masuk Money Drop nih...PU cakap tunggu next season la kot...huhuhu...Apakah???Apakah???Apakah???

4 ulasan:

  1. org yg nonton sng la, xde pressure. yg duk main, ketaq kepala lutut. tu yg jwp ngarut ngarut tu..

    BalasPadam
  2. tanpa nama tu peserta lah tu kot haha..


    p/s: sy pon kena dgn anynomus ms buat entri nih

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.