I'm big now Ummi!

Sebelum nih PU update blog pasal gi Sunway Pyramid. Then,PU ada gitau pasal tangan jd lenguh gara gara dukung Aina kat Sunway. Serius wei,tangan nih lenguh sampai sekarang. PU siap doa balik nanti jangan la Aina mintsk dukung lagi. Mau patah tangan, nampak je Aina nih kurus dan kecik tapi tulang berat nauzubillah.

Lepas sesi melantak abis,kitorang pun balik. Masa balik buksn main lg Aina tak nak berdukung atau pegang tangan. Konon kononnya dah big enough la kan?

Tengok ajela pic pic Aina kat atas nih, bukan main bergaya lagi jalan jalan tengok sekeliling. Tapi dapat upload 2 pic aje cuz pic yg lain belum di rotate lagi.

Kan bagus anak Ummi nih dari tadi nak berjalan sendiri. Kalau tak, idok ler tangan PU dgn mak long Farah lenguh dukung kamu!
Published with Blogger-droid v1.7.4

3 comments:

  1. tp Auni nie nmpk comel aje ari tue.. kecik aje..berat gak ke? rsnye Hannah lg berat, hehe..Auni brape thn eh Mimi?

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.