Sex in Makan Ice

Hadoyai meniarap darah PU macam nih la....Hape ingat blog PU nih kategori blog seks macam blog orang tuh ke?? Please la...Blog i suci okeh!!!

Rasa nak piat piat jer telinga manusia yang cari keyword entah hape hape...Rasa nak bagi penampar aje kat orang tuh.....


Pastu, PU nak tanya korang...Korang pernah tak dengar perkataan FRINJAN ? First time PU dengar perkataan nih. Boleh tak sesiapa tolong PU beritahu apa maksud FRINJAN nih...Ermmm....pasal Dania Emelda pulak...Siapa erk dia nih???Setahu PU la kan PU tak pernah pos entry berkaitan dengan nama nih...ai....macam macam la pulak keyword kat blog PU nih kan.....

Sampaikan yang berkaitan dengan sex pun blog PU nih boleh tersangkut. Tolong la jangan dinodai blog PU nih. Sedih sungguh..sob..sob..sob...

2 comments:

  1. hehe. kadang2 keyword tu mungkin dari blog orang lain kot. masa komen kat blog orang lain ke. mana tau.ekekeke

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.