PinkUmmi setahun yang lalu

Saat entry nih korang baca, kemungkinan masa nih PU tengah beronok-ronok dengan ofismate lama PU. Al maklum aje la kan auto publish entry..hahaha.. Baru baru nih PU dapat jemputan bezday parti anak ofismate lama PU. So, dah alang alang rumah PU dekat dengan rumah ofismate tuh, PU sedaya upaya menghadirkan diri.....InsyaALLAH on Monday PU akn buat entry khas pasal bezday party nih....

Okeh kita lupa kan pasal hal kat atas nih....PU nak korang bukak luas luas mata korang tengok 2 pic kat bawah nih setahun yang lalu. Masa nih PU agak berisi gak la.....Memang dah banyak m0l0t m0l0t tegur PU agak berisi. So, disebabkan keberisian itu, lepas lahirkan Auni PU sedaya upaya menguruskan badan nih. Alhamdullillah, PU berjaya menurunkan berat badan. Tapi bila dah kurus ada kawan kawan cakap PU tak elok sangat kurus cuz pipi nampak cengkung..haiyakkk....Cengkuk la pulak..Takkan cengkung dah macam tengkorak hidup kan...

Yang lagi bestnya bila adik PU yang 2nd tegur PU anak beranak tak cukup makan ke???Adusss...macam kena hempap dik batu yang teramat amat besar..Rasa nak lempang laju laju aje pipi dia pun ada gak tapi apakan daya..PU jez gelak jela bila dia cakap macam tuh...Mana taknya dia terkejut tengok PU, incik hubby dan Aina yang kurus...Haaaa.......kurus la sangat kan....

Watever la, janji PU berjaya turunkan berat badan...Tapi yang tak syoknya bila baju baju yang PU beli dan tempah time keberisian dulu, nampak macam besar dan longgar pulak....Ahhh...hado haku kesah..janji incik hubby tak kisah...

Dulu ber3 sekarang ???? Masa nih incik hubby, PU dan Aina memang nampak berisi sesangat....

PU dengan adik PU yang 3rd..Sama tak muka kitorang???

Ha....dah tengok 2 gambar PU kat atas nih???Berisi kan.....Sape setuju angkat kaki tangan korang...

Korang tengok pulak pic sekarang PU, incik hubby dan Aina....




Nampak kan perbezaan PU setahun yang lalu dengan sekarang nih????

3 comments:

Terima kasih sudi tinggalkan komen.