Paksa anak 7 tahun suntik dadah I Bapa Keparat

Kepada bapa keparat,

Memang ini la gelaran yang sesuai untuk kamu sebab kamu telah menghandurkan masa depan anak kamu. Masih jauh lagi perjalanan anak sulung kamu tapi apa kamu dah buat? Kamu suruh dia berikan suntikan dadah kat badan kamu. Kalau anak kamu gagal buat macam yang kamu suruh, kamu akan maki hamun dia. teruk bebenor perangai kamu nih. Haiwan pun tahu sayangkan anak.

Kamu sebagai bapa sepatutnya berikan didikan yang sempurna kepada anak-anak kamu bukan mengajar anak-anak buat benda yang tak elok. Nampak sangat la kamu ni pendek akal> Ermmm.pendek akal tuh tak sesuai la...Ha...yang sesuai kot untuk kamu wahai bapa keparat. Nampak sangat kamu nih tak berotak. Kenapa la kamu tak mati saja kan? Kalau hidup menyusahkan anak bini apa kejadahnya.

Wahai bapa keparat,
 
Apa sedap sangat dadah tuh? Setakat mengkhayalkan dan memudaratkan apa kejadah tuh semua. Tak mendatangkan kebaikan pun. lebih banyak buruknya. Yelah kan orang takde otak macam kamu mana boleh berfikir secara waras kan. Sebab tuh kamu suka-suka hati buat anak kamu macam tuh. Kamu tak kesian ke kat anak kamu tuh? Zuriat kamu sendiri.. baru nak belajar tentang kehidupan sebenar. Tapi kamu dah musnahkan masa depan anak kamu macam tuh saja. Manusia jenis apa kamu nih bapa keparat. Semoga ALLAH membuka pintu taubat untuk kamu. Berubah la.

Kalau tak nak berubah, lantak ko la ai..Malas aku nak bebel. Macam la ko baca surat aku nih kan..hahaha..
Apa-apa pun haku memang marah sama kamu bapa keparat!!

Sekian.

Yang Benar,
PinkUmmi

0 comments:

Catat Ulasan

Terima kasih sudi tinggalkan komen.