Happy birthday to my beloved friend Nor Maria!!!

Hari nih merupakan hari ke 10 kita berpuasa dan hari nih merupakan hari yang paling istimewa buat bestfriend PU, Maria cuz hari nih hari jadinya yang ke tutttt..Yang penting kami sebaya yer cume PU tua bulan daripada dia. Dah bertambah setahun umur Maria. 

Nak cerita pasal Maria nih banyak sangat. 44 hari 44 malam tak habis kalau nak cerita. Kompom korang ngantuk..hehehe..Tapi PU cerita serba ringkas pasal birthday hot mama nih k..

Nama Nor Maria binti Najib..bukan Maria Elena, Maria Mercedes ataupun Black Maria yer..Highlight her name pliz...NOR MARIA..Isteri kepada seorang incik polis dan mama kepada sepasang anak. PU dah berkawan dengan Maria nih hampir 9 tahun. Sikap kitorang memang sama, giler2 punyer orang. Kitorang ada tagline sendirik tau. Nak tau apa tagline kitorang??Tapi agak merusakkan bahasa sikit la yer..Tagline kitorang yang nih ----> "SeHead SeHeart"....Ada sebab kitorang buat tagline nih. Nak cerita 5 hari tak habis...muahaha...

Banyak faktor maktor kitorang boleh jadi rapat. Ala...kira kitorang rapat sebab ada chemistry. Tapi Maria nih agak kecik sikit daripada PU. Dari zaman bujang sampai dah kahwin nih memang maintain la berat badan die tuh. Tak pernah naik. Macam mana nak naik kalo lepas makan terus tutttttttttttttttttttttttt...Memang PU dah masak sangat dengan minah berpunggung itik nih...hahaha..Jangan marah yer yang. Daku memang begitu kan kan kan....

Tak sangka sekejap masa berlalu. pejam celik pejam celik dah hampir 9 tahun kitorang bersahabat. Macam-macam kisah suka dan duka yang kitorang lalui. Banyak sangat kenangan pahit dan manis... Memang tak boleh lupa punyer la.

Ucapan untuk ngko Yang sempena birthday ngko yang ke tutttt............

I’m wishing you another yearOf laughter, joy and fun,Surprises, love and happiness,And when your birthday’s done,I hope you feel deep in your heart,As your birthdays come and go,How very much you mean to me,More than you can know.


Gambar kat atas nih kenangan Konvo kat UiTM Shah Alam. Bila konvo PU lupe pulak...Yang PU ingat kitorang Batch Mei 2002 Diploma in Banking, UiTM Lendu Melaka. Muka masing-masing suci murni jer..Muka budak-budak yang tak berapa budak. Zaman anak dara kitorang. Masa nih umur kitorang 21 tahun...Ye ker 21??Jap..jap..jap nak pikir balik...Ye kot 21 takpun 22...hehehehe..umur pun leh lupa PU nih...Hape pun tak boleh..(-_-)..

Semoga ALLAH memberkati dan memberi rahmat ke atas kami dan PU doakan hubungan yang terjalin ini akan berkekalan sampai bila-bila. Aminn....

0 comments:

Catat Ulasan

Terima kasih sudi tinggalkan komen.