Glitterati bertukar jadi biasa??Oh, TidaKKKKKKKKKKKKKKKKK

Waaa...........dua hari tak berblogging takkan status Glitterati PU dah diturunkan takhta ke biasa..Takmo!takmo! Dengan rasa sedih dann kuciwanya PU cecepat hantar ticket ke nuffnang tanya kenapa dan apa kesilapan yang PU dah buat...yelah kan kekadang kita buat something tanpa kita sedari yang kita buat tuh salah. Tak kisah la kan tapi PU nak tahu gak apa yang PU dah buat sampai status daku telah bertukar..Rasa nak menangis 44 hari 44 malam sambil muka duk sorok bawah bantal busuk sambil berlagu-lagu Beribu Sesalan lagu Ning, Jaclyn & Shila tuh...

Sungguh2 PU tak boleh terima hakikat nih. dah la banyak kali hantar ticket tapi tak berjaya cuz balik-balik keluar jawapan Freecap tak sama. Aishhh!!!Mula la bengang menguasai diri PU nih. Akan PU hantar sampai melet0p PC nih. Ahhhhhhhh..tak kira..PU nak status PU tuh gak....

Sakit hati betul tengok kat bawah nih kan..Sabar..sabar...sabar...Nasib baik bulan puasa nih...Tarik nafas pepanjang..hmbus perlahan-lahan yer PU...Jangan marah-marah kek gini dong!!
PU bukannya marah geram sikit jugak adik....


Sob..sob..sob..sedihkan....Apakah????Ermmmmmm.............

5 comments:

  1. sabar...ada la silap teknikal tu..

    BalasPadam
  2. laa yeke.. siannya PU.. okla tu dh anto ticket

    BalasPadam
  3. sabar pink ummi, sabar:) nuffnang ada problem kut.

    BalasPadam
  4. @cik jatt
    terlebih sabar nih..sampai skang anta tiket tak boleh gak sedih :(

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.