Dulu iPad | Kini Samsung Galaxy Tab


PU nak grab Samsung Galaxy Tab nih...Tak sabar rasanya..Bila la agaknya Samsung Galaxy Tab nak jatuh ke tangan PU nih..Dulu terhengen nak beli iPad tapi setelah kepala brain nih puas buat pertimbangan dan meminta pendapat pendapat daripada pakar pakar bab gajet nih..

Dengan sebulat suara yang merdu tak berapa merdu nih PU nak Samsung Galaxy Tab...Disebabkan kegilaan PU kat Samsung Galaxy Tab nih incik hubby daku pun nak tumpang dua kaki nak gak..Kupak duit macam nih....ishhh....Adik PU si misi HKL dah guna Samsung Galaxy S...Perghhh..menirap darah PU nih bila dia tunjuk kat PU..."Siap cakap Kakmi tengok la hp aku nih." CITTTTTTTTTT.. Nyampes daku melihat hp dia tuh....rasa nak hamek hempas kat lantai...Jahat tak PU?? hahaha...

Takpe takpe wahai adik misi ku...Kakak mu nih akan dapat beli Samsung Galaxy Tab jugak...Hape ngko pikir ko aje boleh eksen sama ayah??Haku pun nak gak...huhuhu...Mintak ampun maaf yer ayah..Anak anak mu ini sungguh zalim...Nak beli hp baru sebab nak kasi ayahnya jeles..Ada ke patut???

Samsung Galaxy Tabbbbbbbbbbbbbbbb...Tunggu dakuuuuuuuuuuuuuuuu!!!

0 comments:

Catat Ulasan

Terima kasih sudi tinggalkan komen.