Dahlah gemuk macam gajah, garang pulak macam singa!

Woooooooo....tajuk kat atas nih memang tak boleh blah. Nih bukan PU yang cakap erk. Nih kalau ada yang berkaitan kompom blog PU kena gam..Sorry yer, PU tak bersalah! Jangan gam blog PU nih.

Kalau ada orang cakap macam tuh kat korang, apa korang rasa? Marah?Geram?Benci? Kalau PU takmo cakap banyak dah. Pergi jer kat orang bermulut puaka tuh tampar kan aje. Abis cerita. Tapi tuh la kan, bak kata orang mulut tempayan boleh ditutup mulut orang??Nak tutup guna apa?

Kesian kat Ainnur Azleen kena hina mcam tuh tau. Suka-suki jer si lelaki tuh gelar dia macam tuh. Hello....Ainnur nih manusia punya hati dan perasaan..ceh ceh ceh...ayatt..touching la kunun...Korang jangan salah paham lak....PU tak kenal pun Ainnur tuh sape...Bukan kawan atau sedara mara PU...Tapi PU back up Ainnur baekkk punye...Nak tau sape Ainnur tuh tak???

Skroll bawah lelaju
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Ha..........Jom dapatkan novel Cinta Pandang ke-2 hasil karya Laila Kamilia terbitan Alaf21 kalau nak kenal sape Ainnur Azleen tuh...


Cerita nih macam best jer...PU meti beli!!!Haha...Menirap tak darah baca entry PU nih..mintak2 takde la yer....

1 comments:

Terima kasih sudi tinggalkan komen.