Dah terima Button daripada Abg EqbalZack!!

Kawan kawan!!!!meh sini daku nak pukul canang seantero dunia pasal semalam......Daku samapi rumah jam 1130 malam selepas duk lepak lepak di rumah mak a.k.a nenek daku kat PD....

Sampai jer kat rumah mata daku tertancap kotak merah yang terlekat kuat kat tembok luar rumah daku...Sekali ternampak sampul kecik berwarna coklat..Daku dah tahu siapa yang hantar sebab dah dimaklumkan awal awal lagi...

Nak tahu apa daku dapat. meh sini rapat rapat jangan lari pulak....Daku nak eksen dengan korang korang yang takde button nih...Daku dapat button edisi khas lagi daripada Abg EqbalZack or sinonimnyer abg Eq.....

Skroll bawah lelaju
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

taaaaadaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!


Nice kan button nih...Sape sape yang join Ucapan Hari Raya untuk abg Eq memang akan dapat nih...Disebabkan nama daku tercalon dalam senarai consolation prize, daku dapat button nih...Setakat nih daku dah ada dua button daripada abg Eq...Mana la tahu lepas nih abg Eq bermurah hati nak buat button lain dan PU bertuah lagi dapat button daripada abg Eq..huhu..Tak malu daku nih kan... (^ _ *)

1 comments:

Terima kasih sudi tinggalkan komen.