SEGMEN : Mari Cari Kembar Blogger

PU nak join jugak segmen yang di anjurkan oleh Cik Najihah. PU terhengen nak tahu kembar PU di kalangan blogger nih.

klik banner yang cun melecun nih kalo nak join segmen nih okey.

PU dilahirkan pada 13 Januari 1984 hari Jumaat jam 1.01 am..hamek kaw!!!Complete PU bagi..muahaha...

Tarikh tutup segmen nih ialah hari nih 26 Julai 2011 jam 12 tengah malam.

13 comments:

  1. P.U, saya plak lahir 13 April 1984, hari jumaat gak....huhu..kembar hari, tarikh n tahun jer..bulan jer kita x sama...

    BalasPadam
  2. @Jaa
    lor yeker..huhu kite kembar hari,tarikh n tahun...tu la bulan lak tak sme...tak sangka lak PU :)

    BalasPadam
  3. hye.. hye.. Salam perkenalan ye..
    Saye baru lagi dalam dunia blog ni..
    Kalau nak nak kenal2.. Meh lar ke sini..

    http://acunanie.blogspot.com/

    BalasPadam
  4. Chak chak.. Hye.. Sehat ke?
    Shera lupe nk join segmen ni lar..
    Tapi tak ape lar.. Shera singgah2 gak blog2 yg join.. Hehehe..
    Shera lahir bulan 4..
    Meh lar singgah..

    http://laluan-kehidupanku.blogspot.com/

    BalasPadam
  5. hihi, hai geng januari. tak sama hari la. hihi.

    BalasPadam
  6. singgah sini dari segmen cik najihah. kunjungan dari bulan oktober. salam perkenalan. hehe :D

    BalasPadam
  7. x sma la..tp done follow..follow me back

    BalasPadam
  8. salam,

    singgah sini,jalanjalan cari kembar blogger. :) geng januari.

    BalasPadam
  9. hye sis..singgah sini dari segmen cik najihah..

    geng januari kita ni..=)

    BalasPadam
  10. @Mimie.
    hai..geng januari yer...nama pun sama..PU pun mimie gak...

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.