Rabu, 13 Julai 2011

Day 13 : Apa yang ada dalam beg duit anda

Sekian lama PU merehatkan diri sebentar bersama-sama kit kat daripada menyahut cabaran 30 hari, PU akan sahut cabaran untuk hari ke 13.

Apa yang ada dalam beg duit anda?

Wah wah wah...soklan yang menarik...

nak tahu apa yang ada dalam beg duit PU...

Ce tengok kat bawah nih apa yang ada dalam beg duit PU

Of cos la Kad Maybank & CIMB - penting ooo....kalo tak bawak rasa tak jejak bumi

Kad ahli Popular - Yang nih pun sama penting macam kad ATM. Setiap kali kalo PU jenjalan, PU akan singgah kedai buku Popular. Beli novel ke buku belajar ABC untuk Aina atau alatulis. 

Kad Nikah - Haa...nih lagi penting. Ke mana saja pergi WAJIB bawak. Mana la tau nak pergi honeymoon ke. Ce bayangkan kalo nak gi honeymoon ngan hubby pastu terlupa nak bawak kad nikah...Haa, kompom kena cekup kalo ada Ops Cegah Maksiat..Bukti kena ada kan untuk menunjukkan kita nih suami isteri. Betul tak?

Duit - Nih paling pentingkan..Takde duit apa pun tak boleh..muahaha 

Lesen memandu - Sangat penting kepada mereka yang memandu. Kalo tak bawak lu pikir la sendiri..hahaha

No. Kad Pengenalan - Of cos nih oenting. Aina punye MyKid pun PU kept gak. 

Ha...nih la antara benda2 penting yang ada dalam beg duit PU.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih sudi tinggalkan komen.