PinkUmmi kena sembur??!

 Assalamualaikum semua!!!
Hopefully uols sihat2 hendaknyer..Ujung2 minggu cenggini kompom ramai yang gi jenjalan kan..
PU gak duk terperap kat umah mengemas ape yang patut. Maklum jela sekian lame meninggalkan umah, jadi kena gak bagi perhatian nanti majuk pulak..huhuhu..
PU busan gak duk kat umah nak gak jenjalan tapi tuh la kan kereta takde patah kaki PU jadinyer..Incik Hubby gune kereta pulak..Mentang2 PU belum start keje lagi die gune la kereta sepuas hati. 
Ok, berbalik pada tajuk kat atas tuh...musti uols tertanya2 PU kena sembur dengan apa kan???
PU pun tak tahu nak mula dr mana tapi uols rasa agak2nyer kenapa dengan tangan PU nih??
Sembur..sembur tuh gimik jer...kalo marah sila lempang PU laju2..hehehe
Ce uols tengok pic tangan PU nih...kenapa erk jadi macam nih..dah 2 ari PU kena..
Mase tangan duk menaip entry nih pun tangan PU gatal2 lagi tapi duk tahan jela...
(sambil tangan kiri mengaru2 tangan kanan)

 tangan kanan (depan)

 tangan kiri (depan)

 tangan kanan..paling teruk

tangan kiri

 Agak2 uols kenapa erk dengan tangan PU nih...tak tahan seh menahan gatal2 nih...tergaru2 mcm munyit lak...
Tahu tak cara nak kurang @ lenyapkan terus kegatalan drp hidup PU???
Sape2 ada petua nak ilangkan gegatal nih???
Kalo ade tinggal2kan la komen uols yer..
Mintak tulun sesangat..
Thank You Uols...

psssssttttt PU nak continue lipat baju......

Click here to get 1 Million Guaranteed Real Visitors, FREE!
Claim Your 1 Million Guaranteed Real Visitors!
Get 1 Million Hits, FREE!
Send me 1 Million Free Visitors!

0 comments:

Catat Ulasan

Terima kasih sudi tinggalkan komen.