Misi mencari follower ke 131

 Hai peeps!!
Misi mencari follower ke 131 masih lagi berjalan dengan lancarnyer...
Agak2 sape yang bertuah tuh yer???
B4 dis PU de mintak details follower yg ke 100...
PU belum lagi pos hadiah follower bertuah tuh cuz PU nak tunggu follower ke 131 then, antor sekali hadiah dorg..Senang sket skali jalan..
Hadiah Chara & Cik Bunga nih pun dah siap bungkus tapi tak pos2 lagi sampai skang...
Nak mintak tolong incik hubby die bz..die cakap nak tolong poskan boleh tapi tunggu 15hb nih..aduiii..lame sungguh nak menunggu...
Cian pulak kat Chara & Cik Bunga tertunggu2 hadiah drp PU...
Sorry ye dear :(
Hopefullu uols sabar menunggu hadiah uols tuh...
Area rumah PU nih jauh drp pejabat pos kena kuar gi bandar Seremban..
Kereta takde, so PU patah kaki sket xleh nak jenjalan gi ne2..
Harap sabar yer...
PU xsabar nih nak tengok sape follower ke 131..
InsyaALLAH kalo xde aral melintang PU nak cari follower ke 221,271,504 & 1301...
nak tau sebab pe PU pilih no2 nih..
Cuz no2 nih ialah tarikh2 penting my luvly family...
yg ke 221 & 271 tuh insyaALLAH kot leh dapat..
Tapi yang 504 ngan 1301 tuh agak musykil sket..
Apakah??
Ermmmmmmmmmmmmm

 Click here to get 1 Million Guaranteed Real Visitors, FREE!
Claim Your 1 Million Guaranteed Real Visitors!
Get 1 Million Hits, FREE!
Send me 1 Million Free Visitors!

1 comments:

Terima kasih sudi tinggalkan komen.