Ahad, 5 Jun 2011

Jatuh juga air mata PU kerana DIA!!!

Sob sob sob :(
PU baru pas menangis nih...
PU memang xboleh nak tahan nangis..
Walaupun PU nampak tegas & garang but i'm very very da sensitive women...
Musti akan mengalir air mata..
Dah lama tak nangis malam nih PU nangis kerana DIA!!
DIA selalu buat PU geram..marah..ketawa..
DIA orang yang paling PU sayang..
PU sanggup berkorban apa saja untuk DIA!!
Tapi malam nih sanggup DIA buat PU nangis..
PU tak sangka akan jadi macam nih..

Itulah DIA buah hati PU, Aina!
Nakal tak habis2.
PU leka sekejap pastu tetibe dengar bunyi benda jatuh sekali kepala Aina terhantuk kat lantai..
Semua gara2 kusyen sofa yang dia sepahkan..
Main punye main hamek ngko!!
Terjatuh & kepala terhantuk...
nangis punye la kuat..
PU cepat2 peluk dia gosok2 kepala dia sekali tengok mulut dia penuh darah...PU dah mula cuak bagai..Sekali tengok kat baju PU abis penuh darah Aina.PU cecepat mik tisu lap darah kat mulut dia, sambil mulut membebel PU nangis. PU akui PU memang tegas & garang dalam mendidik anak2 tapi PU tak sanggup tengok walau setitik darah pun keluar dari tubuh anak2 PU. Memang PU akan mengelabah dan nangis...
Cian Aina bengkak bibir dia..PU betul2 xleh tengok keadaan dia menahan sakit. Terus PU mesej incik hubby gtau hal nih...Incik hubby of course la risau..Anak kesayangan dia tuh!!!



Betul la kata orang perasaan ibu pada anak nih lain xsama macam perasaan pada suami. Sayang memang sayang tapi sayang kat anak lain sayang kat suami lain..
Aina oh Aina!! Anak Ummi sorang nih memang nakal, degil dan suka ngeleh orang...Tengok sekarang ape dah jadik...Cakap Ummi xnak dengar. Ummi larang Aina buat something bukan sebab apa, Ummi tak nak jadi apa2 kat Aina...Sekarang dah jadi macam nih Ummi jadi risau...
Anak oh anak!!!
Memang semua nih pasti akan dilalui setiap orang yang mempunyai anak...

Hopefully semua nih jadi pengajaran kat Aina!!1
Lain kali jangan buat macam nih lagi ye Anje Ummi..
Ummi sayang sangat2 anak2 Ummi...
Aina & Auni permata hati Ummi...

 Click here to get 1 Million Guaranteed Real Visitors, FREE!
Claim Your 1 Million Guaranteed Real Visitors!
Get 1 Million Hits, FREE!
Send me 1 Million Free Visitors!

4 ulasan:

  1. aduhhh..sti saket...cian aina...
    da bbr jadi cam angelina jolie da...
    anak buah wanie pon nakal gak kak..
    tp org kate klo dak nakal nie dye cerdik..so tepakse besabo..:)

    BalasPadam
  2. tu la...akak duk nangis bile jadi mcm nih..
    tapi memang betul pe wanie cakap tuh...
    budak yg nakal nih memg cerdik...Aina nih jgn la kite buat something kat depan die...kompom die tgk then die wat blik pe yg kite wat..memg die cepat tgkp la....

    BalasPadam
  3. ciannye aina.. aunty doakan adam cpt sembuh ye? dont noty2.. ;)

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.