Hadiah drp Kak Mas dah diterima

Alhamdullillah....Hadiah drp Kak Mas dah selamat sampai kat tangan PU semalam...PU memang nak post entry pasal nih semalam tapi tak berkesempatan...Pic yang PU snap guna kamera pun tak boleh upload dlm lappy nih..Yelah nih lappy member PU, so, PU tak berani sangat nak upload minatang2 yang tak berkaitan..Kang hado yang rusak lappy member PU nih....

Before dis PU ada citer pasal tunggu hadiah drp penganjur Contest : Saya Sayang Anak Perempuan Saya Kerana.....Penganjur bermurah hati bagi semua yang join contest saguhati...So, PU one of da contestants la kan..
PU dapat sapu tangan warna kuning tulisan cekelat...So nice..Thanx a lot Kak Mas...Kak Mas pun de selitkan pemplate pasal Premium Beutiful...PU baca jer tak beli pun cuz PU pun guna PB gak..sebelum Aina wujud lagi PU dah guna...Dan kesannya memang terbaekkkk dr ladang uols....Sorry xde pic nak attach..Pic xleh upload..tunggu entry yang lain na...

Kepada pemenang2 cabutan bertuah dan kuiz yang PU anjurkan tuh harap sabar menanti hadiah2 uols yer...PU sedang kebusyan sekarang nih...Memang takde masa nak gi ngepos..Maklum saja la kan PU baru stat keje nih lepas berehat2 90 hari kat umah...So, PU still berutang hadiah dengan pemenang2. Uols jangan riso yer PU akan usahakan hantar hadiah uols before Raya..Umanggg ai lame giler..muahaha..hado haku ,esah??Janji haku anta..

0 comments:

Catat Ulasan

Terima kasih sudi tinggalkan komen.