To my beloved number 100 follower - I'm sorry

 Salam semua!!!
PU xmoh tulih panjang2..
PU nak taip cepat2..
perut dah kebuloq giler nih...
PU nak mintak maaf kat follower PU yang ke -100..
PU janji nak bagi something kat dia
TAPI sayang 1000 kali sayang
PU xdapat tunaikan janji2 PU tuh...
Cian dier mesti tertunggu2 kan...
Sorry ye dear bukan PU sengaja nak main2kan perasaanmu itu..
PU sedih terpaksa buat keputusan macam nih...:(
Alolo...jgn sedih2 yer...
PU tetap bagi cume lambat sket jer proses penghantaran hadiah.
PU bz lately nih...
Xlama lagi nak berangkat pulang ke rumah yang sudah berkurun lama PU tinggalkan sejak preggy 8 bulan sampai skang...
INSYAALLAH bile dah setel sume PU poskan yer...

psssssstttttttt To adik ku Chara & Cik Bunga pun sama. PU arap uols sabar la menanti hadiah uols yer..PU dah siap bungkus cume xde mase nk ngepos jer..Incik suami ku belum pulang bercuti lagi. Tungguuuuuuuuuuuuu!!!!!!!


Click here to get 1 Million Guaranteed Real Visitors, FREE!
Claim Your 1 Million Guaranteed Real Visitors!
Get 1 Million Hits, FREE!
Send me 1 Million Free Visitors!

0 comments:

Catat Ulasan

Terima kasih sudi tinggalkan komen.