Jom kita berkenalan dengan Jurumekap THE JOKER (BATMAN)

 Hai peeps!!!
Kali nih PU nak ajak uols kenal dengan jurumekap THE JOKER dalam filem BATMAN yang dilakonkan oleh mendiang Heath Ledger.
Mungkin ada yang kenal siapa mendiang Heath Ledger dan mungkin ada yang x kenal. PU dengan senang hatinyer tempek pic mendiang.

 Uols musti kagum dengan jurumekap yang terlibat mengubah wajah mendiang daripada jejaka hensem idaman Malaya ke wajah hodoh yang amat jahat nih.


 Terror kan jurumekap nih boleh ubah wajah hensem seseorang kepada hodoh!!PU memang tabik sprink sama ini jurumekap...Peranan jurumekap dalam sesebuah filem tuh amat penting utnuk beri kesan yang dramatik pada sesuatu watak agar nampak real dan semulajadi. Kalau xde jurumekap maka xwujud la watak2 jahat, watak2 alien dan sebagainya. Siapa kata jurumekap tuh xpenting. Selalunya kita akan didedahkan dengan pengarah filem dan pelakon-pelakon filem yang terlibat. Jarang sekali kita dikenalkan dengan jurumekap sesebuah filem tuh. So, PU nak ajak uols kenal dengan jurumekap yang diamanahkan untuk mengubah wajah mendiang Heath Ledger menjadi THE JOKER!

Jom kita kenal siapa jurumekap yang dimaksudkan
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Jurumekap itu ialah
(bagi suspen sket)
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Tadaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

Puteri sulung PU sendiri
NUR AINA ZAHIRAH

Ce uols tengok pic Aina nih...dah macam THE JOKER PU tengok...ntah lipstick sape pulak jadi mangsa Aina. Sebelum nih lipstick nenek & sepupu PU jadi mangsa Aina. Abis satu muke & baju penuh dengan lipstick. Masa tuh PU memang marah sangat2. Tapi kali nih dah x jadi nak marah cuz marah pun xgune bukan dia paham pun. Hari nih kena marah sok luse buat lagi. Seyes PU xleh marah tadi, PU terus ketawa pasal tengok muke Aina. Otomatik kepala brain PU teringat THE JOKER. Sungguh bran ini budak jadikan diri sendiri volunteer untuk memekapkan muka jadi THE JOKER. Memang Aina very da keBab00m Make-Up Artist la!!!

 Pandai tak Aina mekap??THE JOKER IS COMING BACK Ummi!!

Sorry, pic tak berapa ok...BUT I'M A JOKER yaa!!

 Masa Aina menjalankan misinyer menukar wajahnyer yang tomei ke JOKER tuh PU xsedar pun. PU leka ngah post entry kat blog CGL PU pasal kemenangan PU join Aien 1st GA Contest. Sekali lobang hedong PU terhidu bau lipstick yang mengengak (sila cari maksud nih dalam Kamus Dewan Edisi 1920) satu bilik. Sekali tengok....Ya ampunnnnnnnnnnn Aina!!!

Puas ketawa PU bawak Aina mandi bersih2kan diri. Lipstick tuh memang payah nak ilang kalau basuh dengan sabun, so, PU gune Auni punyer tisu basah bersihkan muke Aina.

 Lipstick dah kurang lepas sental dengan sabun

Sesi bersih membersih muke THe JOKER

Hehehe...Ini la jurumekap THE JOKER yang PU nak kenalkan kat uols, NUR AINA ZAHIRAH...JANGAN MARAH AR!!!!(curi tagline citer SENIMAN BUJANG LAPOK)


Click here to get 1 Million Guaranteed Real Visitors, FREE!
Claim Your 1 Million Guaranteed Real Visitors!
Get 1 Million Hits, FREE!
Send me 1 Million Free Visitors!

0 comments:

Catat Ulasan

Terima kasih sudi tinggalkan komen.