Menanti Kepulangan Incik Suami

Sebenarnya PU menghitung hari tggu incik hubby blik bercuti...Maklum ajelah dia kursus drp bln Jan dan last kursus Jumaat ni....Rasa xsbr nak tggu dia lik...rindu banget sih....

 
Incik suami semakin gelap + kurus + cengkung (dah macam alien lak PU tgk..hehehe...sorry ye abg sbb kutuk abg blakang...Mintak ampun mintak maaf)

Cian plak tgk keadaan dia mcm tu...Maklum ajelah kan time kursus ni makan xmenentu...Sbuk dengan macam2 xtvt...

Xksh lah kan jnji incik hubby lulus kursus tu..utk masa depan dia dan kami sekeluarga...

Apa yang penting JUMAAT bakal menjelma dan ari Sabtu bersiap siaga menyambut kepulangan incik hubby balik wlupun PU dlm pantang...hehehe

0 comments:

Catat Ulasan

Terima kasih sudi tinggalkan komen.